Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 41

> פאָרומס > דייַטש ווערסעס, סוראַהס, האַדיטהס > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 41

ברוכים הבאים צו אַלמאַנקאַקס פאָרומס. איר קענט געפֿינען אַלע די אינפֿאָרמאַציע איר זוכט פֿאַר וועגן דייַטשלאַנד און די דייַטש שפּראַך אין אונדזער פאָרומס.
    3,14
    באַטייליקטער

    Sahifat-ul-Sadschadiyya
    Aussprache: סאַהיפאַט-ולסאַדסטשדסטשאַאַאַדייאַ
    אַראַביש: الصحيفة السجادية
    פּערסיש: صحیفه سجادیه
    ענגליש: Sahifa al-Sajjadiyya

    וועגן דעם טעמע:
    Sahifat-ul-Sadschadiyya

    Die Blatter der Niederwerfung
    (אַס-סאַהיפאַט-אונדז-סאַדשאַדיאַ)

    ימאַם זאַין-אַל-אַבידין (אַ.)

    41. ביינער געבויט פֿאַר בעדעקקונג און שוץ

    אַלאַ ונסער, סעאַמאַמעד מוכאַמאַד און די משפּחה און מאַכן אַ בעט פֿון דינער עהרונג. Leite mich zu den Quellen Deiner Gnade. ברעכן מיר אין די פּאַרטיעסעס פון מיטטע דעינעס. Kennzeichne mich nicht durch Zurückweisung Deinerseits. בעראַובע איז ניט לעבן דורך די ענטטאַוסטשונג ביי דיר. Übe an mir keine Vergeltung für das (an Taten), איז געווען איך אנגעהויבן צו האָבן. Rechne mit mir nicht ab über das, was ich erwirkt habe. Lasse mein Geheimnis nicht hervortreten. Enthülle nicht mein Bedecktes. באהאנדלט מיר ניט נאָך די מאַסטסטאַב פון גערעכטיקיגקעיט ביי מעין האַנדלונגען. Offenbare meine Angelegenheit nicht vor den Augen der Menschenmenge. Verstecke vor ihnen das, dessen Verbreitung Unehre für mich bedeutet. Bedecke vor ihnen, was mir bei Dir Schande bringt. Ehre meinen Rang durch Deine Zufriedenheit. Vollende meine Ehrung durch Dein Vergeben. Reihe mich unter die Leute der Rechten. Orientiere mich zu den Wegen der Gesicherten. Lasse mich unter der Schar der Gewinner sein. Kultiviere die Sitzungen der Rechtschaffenen durch mich. אמן הערר דער װעלטען.

  • צו ענטפֿערן צו דעם טעמע איר מוזן זיין לאָגד אין.