דייַטש רום הקדמה

ברוכים הבאים צו אַלמאַנקאַקס פאָרומס. איר קענט געפֿינען אַלע די אינפֿאָרמאַציע איר זוכט פֿאַר וועגן דייַטשלאַנד און די דייַטש שפּראַך אין אונדזער פאָרומס.
    דאַרקינאָגלו_
    באַטייליקטער

    פרענדז איך האָבן לעקציעס אין דייַטש מיר וועלן פאָרשטעלן אַ פּלאַץ ערשטער מיר וועלן קלייַבן אַ בילד לויט אים. מיר וועלן פאָרשטעלן די צימער.

    בילד:

    0NnLqR.jpg

    ספּעציפיש.
    באַטייליקטער

    העלא
    Ich erzähle hier heute, wie mein Zimmer ausschaut. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß und hat auch ein Bettkasten… Ich kann mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand ein schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf anderer Wand…. Auf der rechten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kann aber diesen Tisch auch als Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen und 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch….Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    איך געפרוווט צו זיין ווי נוציק ווי איך קען, מיין פרייַנד. איך האָפֿן עס אַרבעט פֿאַר איר.

    יעניסעריקסנומקס
    באַטייליקטער

    מייַן אַניוועסדיק מיינונג. אויב מיר מאַכן דעם העכערונג, עס וועט ניט טאָן איר קיין גוטע. איך טראַכטן איר באַקענען, שרייַבן דאָ, וואָס איר וויסן, מיר געפֿינען די דיפישאַנסיז און פאַרריכטן זיי, עס וועט זיין מער וווילטויק פֿאַר איר.
    סאָונדלי

    פרענדז איך האָבן לעקציעס אין דייַטש מיר וועלן פאָרשטעלן אַ פּלאַץ ערשטער מיר וועלן קלייַבן אַ בילד לויט אים. מיר וועלן פאָרשטעלן די צימער.

    בילד:

    0NnLqR.jpg

    דאַרקינאָגלו_
    באַטייליקטער

    יאָ, איר האָט רעכט אָבער איך קען נישט פֿאַרשטיין גאָרנישט פֿון דייַטש אַז :D

    דאַרקינאָגלו_
    באַטייליקטער

    דאָס איז אַרדאַ

    העלא
    Ich erzähle hier heute, wie mein Zimmer ausschaut. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß und hat auch ein Bettkasten… Ich kann mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand ein schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf anderer Wand…. Auf der rechten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kann aber diesen Tisch auch als Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen und 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch….Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    מיין פרייַנד וואָס האָט דאָס אַרייַנגעשיקט ביסט איר זיכער אַז זיי געשריבן עס? עס איז פייַן לאנג אָבער

    קאַאַנקסנומקס
    באַטייליקטער

    אַלע זאכן אין דעם בילד שטימען צו די דייַטש וואָס דיין פרייַנד דערציילט, אין קורץ, זיי זענען אַלע ריכטיק. :)

    E איז
    באַטייליקטער

    Teşekkürler…..

ווייַזנדיק 6 ענטפֿערס - 1 צו 6 (6 גאַנץ)
  • צו ענטפֿערן צו דעם טעמע איר מוזן זיין לאָגד אין.